vluchtroute aangegeven met een bord

FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (20-28 UUR)

Vacature Financieel administratief medewerker (20-28 uur)

Solliciteer direct op deze functie!

Heb jij een passie voor cijfers? En ben je graag de spin in het financiële web? Dan ben jij de collega die wij zoeken!

Geen dag hetzelfde

Als financieel administratief medewerker ondersteun jij onze business unit Built Environment.
Je bent medeverantwoordelijk voor de financiële en administratieve registratie en facturatie van onze projecten.

Hiernaast hou je zicht op de financiële status van de lopende projecten en rond je projecten administratief af. Ook werk je mee aan de maandafsluiting en ondersteun je bij het opstellen van de financiële rapportage. Ook het debiteurenbeheer is bij jou in goede handen, zodat openstaande facturen snel betaald worden.

Je staat middenin de afdeling, werkt gedetailleerd en hebt een sterk gevoel voor cijfers. Daarbij ben je collegiaal, stressbestendig en denk je in oplossingen. Je onderhoudt dagelijks nauw contact met de projectmanagers, adviseurs en projectleiders binnen onze teams en waar nodig onze opdrachtgevers. Een echte allrounder en jij weet van aanpakken!

Wat kun je van ons verwachten

Een afwisselende baan in een professionele (maar informele!) werkomgeving. Werken bij SGS Search is werken in een enthousiaste en dynamische omgeving. Met gedreven en vooral ook aardige collega’s. Het team bestaat uit ongeveer 65 specialisten met een berg aan kennis in verschillende disciplines

Ga jij de uitdaging aan?

Om als financieel administratief medewerker goed beslagen ten ijs te komen beschik je over een mbo werk en denkniveau. We zoeken een kandidaat met minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Heb wel al wat ervaring met financiele administratie en ben je leergierig en eager, dan leren wij je graag wat het werk verder inhoud!

Je herkent jezelf in de volgende vaardigheden en competenties:

  • Cijfermatig inzicht
  • Analytisch sterk
  • Ruime ervaring met Excel
  • Ervaring met Power BI is een pré
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden, in zowel Nederlands als Engels
  • Klantgericht, dienstverlenend en nauwkeurig
  • Stressbestendig
  • Pro-actief en gedreven
  • Ervaring in de vastgoedsector of affiniteit met bouwkunde is een pré
  • Kennis van wet- en regelgeving op het gebied van leveren van diensten aan het buitenland (bijvoorbeeld BTW-regels) is een pré

Werken in een inspirerende omgeving

SGS Search Ingenieursbureau is hét ingenieursbureau voor onderzoek, advies en projectmanagement op het gebied van asbest, milieu en (bouw)kwaliteit. We zijn onderdeel van SGS, wereldwijd marktleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. Met oog voor mens, maatschappij en milieu bouwen we resultaatgericht aan een duurzame leefomgeving. Het werk doen we met beide voeten op de grond, volledig gericht op onze opdrachtgevers.

Mooie vooruitzichten

Werken bij SGS Search kent vele voordelen, ook wat arbeidsvoorwaarden betreft:

  • Een salaris tussen de € 2600.- en €3300.- bruto op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring
  • 28 vakantiedagen met de mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen.
  • Veel vrijheid: flexibele werktijden, mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken
  • Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Regelmatig organiseren we sportevenementen, afdelingsuitjes en andere leuke initiatieven zoals borrels of teamuitjes

Solliciteer direct!

  • Max. file size: 128 MB.
Direct solliciteren?

Neem contact op met Ylva

Enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Solliciteer dan via deze pagina of neem contact op met Ylva via: